Update coronamaatregelen 13 november 2021

Gisterenavond heeft het kabinet opnieuw maatregelen aangekondigd ter bestrijding van het coronavirus. Deze maatregelen hebben ook voor ons gevolgen:

• De kantine en het terras zijn vanaf 8 uur ’s avonds gesloten
• Bij wedstrijden en trainingen is geen publiek toegestaan
• Buiten de baan dient anderhalve meter afstand van elkaar te worden gehouden, zowel binnen als buiten
• In de kantine zijn vaste zitplaatsen verplicht
• In het clubgebouw en op het terras blijft de QR-code van kracht. Dit geldt bijvoorbeeld ook bij bestuurs- en commissievergaderingen, aangezien wordt gesteld dat deze ook elders kunnen plaatsvinden.

Gezien de nieuwe maatregelen gaat de Algemene Ledenvergadering op woensdag 17 november niet door. Wij gaan ons oriënteren op de mogelijkheid om deze over drie weken alsnog door te laten gaan of op andere wijze belangrijke informatie die wij in deze vergadering wilden delen te communiceren. Bestuurswisselingen die plaats zouden vinden en in de eerder deze week gestuurde agenda zijn genoemd, zullen in de praktijk wel reeds plaatsvinden.

We hopen dat jullie, ondanks de geldende beperkingen, ook de komende tijd gebruik blijven maken van de mogelijkheid om te tennissen, dat jullie gezond blijven en dat we snel weer positievere berichten naar jullie kunnen sturen!

Met sportieve groet,