KNLTB match app: Interne ladder komt terug!

Afgelopen periode hebben diversen van jullie meegedaan aan onze interne laddercompetitie. Van de meeste van jullie hebben we hier positieve reacties op ontvangen en we gaan de ladder volgend jaar dan ook zeker weer oppakken.
Ook hebben we enkele tips vanuit jullie kunnen bespreken met de KNLTB en diverse zaken zijn inmiddels verwerkt in de app. Zo kun je bijvoorbeeld nu een ronde overslaan, zonder dat je je uitschrijft, de stand en de laatste tegenstanders waartegen je hebt gespeeld blijft dan dus behouden.
We zijn hierbij ook nog aan het onderzoeken of we mogelijk de app samen met andere verenigingen kunnen oppakken zodat je ook tegen en bij andere verenigingen wedstrijden kunt spelen in een vergelijkbare vorm.
Heb je aanvullend nog vragen/tips omtrent de ladder? Dan vernemen we dit graag.
Vragen? Mail naar toernooien@ltcdemerwede.nl