Geslaagd bedrijventoernooi 2019 bij LTC De Merwede

Op donderdag 19 september 2018 organiseerde tennisvereniging LTC de Merwede op haar tenniscomplex aan de Peulenlaan het Hoek en Blok bedrijventoernooi. Voor de derde keer werd dit toernooi georganiseerd en 32 koppels van 19 bedrijven deden mee aan dit toernooi.

Tennis staat centraal op dit toernooi. Alle koppels speelden 3 wedstrijden tegen koppels van gelijke speelsterkte. Er werd fanatiek maar sportief gestreden voor de overwinning. Ook werden clinics gegeven door tennisschool Bas-ta om de basistechnieken van het tennis te leren. Naast tennis was er gelegenheid om wijnen te proeven die Fred van den Heuvel Wijn- en drankenhandel presenteerde. Tussen de tennispartijen door kan er worden genoten van een heerlijk buffet van Cuisine Compleet. Netwerk vond er plaats op de baan en in het gezellige clubhuis. Nadat om elft uur de laatste partijen waren gespeeld, was het tijd voor de prijsuitreiking en gezellig napraten. Het was nog lang gezellig en de avond was zeer geslaagd. Volgend jaar wordt dat zeker gevolgd door een nieuwe editie..