Tennis voor je club

Jaarlijks organiseren we als LTC de Merwede het sportverenigingentoernooi. Als de meeste sportcompetities afgelopen zijn ontmoeten we elkaar tijdens dit evenement op de tennisbaan en maken we er een gezellige avond van. Helaas is dat dit jaar niet mogelijk.

LTC de Merwede komt daarom dit jaar met ‘Tennis voor je club’. Op vrijdag 26 juni van 19.00 tot 23.00 uur en op zaterdag 27 juni van 14.00 uur tot 22.00 uur bieden we leden van sportverenigingen de mogelijkheid om een baan te huren op onze vereniging. Van deze baanhuur is 50% voor LTC de Merwede en 50% voor de deelnemende sportvereniging waar jullie lid zijn. Dit werkt als volgt:

• Je kunt voor een uur een tennisbaan huren door in te schrijven via het contactpersoon van je club of via dit inschrijfformulier
  • De huur van de baan kost € 25. Deze kun je met 2, 3 of 4 personen huren.
  • Na inschrijving ontvang je een betaalverzoek, na betaling is de reservering definitief.
  • De gereserveerde baan, de dag en het tijdstip wordt uiterlijk donderdagavond per mail kenbaar gemaakt.
  • Van het huurbedrag gaat 50% naar de clubkas van jouw sportvereniging!
  • Wanneer je zelf geen tennisracket hebt, kun je een leenracket gebruiken van LTC de Merwede.
  • Tennisballen worden door LTC de Merwede beschikbaar gesteld.

Met deze actie willen wij onder andere onze trouwe deelnemers aan het verenigingentoernooi toch hun jaarlijkse tennisavond bezorgen en daarmee een financiële bijdrage leveren aan de Hardinxveldse sportverenigingen in het algemeen!

Wij hopen op jullie enthousiaste deelname! Voor eventuele vragen kun je mailen naar voorzitter@ltcdemerwede.nl of het contactpersoon van jouw club.

Inschrijven Tennis voor je club

Vereniging V.V. HardinveldHKCVriendenschaarRiver TrottersTTV DriversOKKOKK ’70Network

Voorkeur voor dag NeeVrijdagZaterdagmiddagZaterdagavond

Wil je rackets lenen? Nee1234