Wintercompetitie (we gaan er weer voor!)

Recent is ook de inschrijving voor onze interne wintercompetitie weer opengezet. Met deze wintercompetitie speel je als dubbelkoppel (DD, HD en/of GD) in de periode van november tot en met maart op zondagmiddag een aantal wedstrijden die zoveel mogelijk op sterkte zijn ingedeeld. Je schrijft in als koppel, wel is het mogelijk om een 3e (bij dd en hd) en 4e (bij gd) teamlid in te schrijven door vermelding van de naam bij de opmerkingen. Het streven is om per onderdeel ongeveer 1 keer per 2 weken te spelen (afhankelijk van aantal inschrijvingen en verhinderingen). Het is mogelijk om 2 verhinderingen vooraf door te geven, op andere dagen kan je ook een invaller vragen om voor je te spelen. Wij vragen € 10 inschrijfgeld per persoon (maximaal € 20 per koppel). Zoals eerdere jaren zal na de wedstrijd weer een versnapering (variërend van bittergarnituur tot een kom erwtensoep) worden geserveerd, dit is inbegrepen bij het inschrijfgeld. Inschrijven kan tot uiterlijk 12 november via deze link.