Vrienden van Merwede live

LTC DE MERWEDE OPENT SEIZOEN 2019/2020 MET THEMA: “VRIENDEN VAN MERWEDE LIVE”

VRIJDAGAVOND 29 MAART VANAF 19:00 UUR

Met nog een maand te gaan is het seizoen 2018/2019 bijna weer tot een eind gekomen. Tijd om het te hebben over de opening van ons nieuwe tennisseizoen. Voor het nieuwe seizoen hebben wij gekozen voor het thema “Vrienden van Merwede Live”, een thema dat heel goed past bij de plannen die het bestuur en de diverse commissies binnen onze vereniging aan het uitwerken zijn.

In het bijzonder is dit voor onze nieuwe leden/nieuwe vrienden de uitgelezen kans om kennis te maken met onze vereniging. Er zijn van alle commissies mensen aanwezig die jullie graag wegwijs maken binnen onze vereniging, door deelname aan het openingstoernooi komen jullie ook op een leuke manier in contact met de andere leden.

Graag nodigen wij jullie dan ook uit om vrijdagavond 29 maart vanaf 19:00 uur de opening van het nieuwe seizoen met zijn allen in te luiden. De avond bestaat uit een aantal onderdelen:

FEESTAVOND

Vrienden van de LTC de Merwede, DJ Tomi en Lo “gouden strot” renzo Kraag, zullen de avond muzikaal begeleiden. Zij hebben al vele gezellige avondjes verzorgd en wij zijn erg blij dat zij dit ook komende openingsavond gaan doen. Wij zorgen voor hapjes en drankjes, jullie voor de gezelligheid?

OPENINGSTOERNOOI (Ook voor oud leden!)

Net als vorig jaar zal ons openingstoernooi op één avond gespeeld worden. Bij binnenkomst meld je je aan bij de toernooicommissie (met de laptop en het beeldscherm). Vervolgens krijg je in ons systeem een nummer toegekend en speel je een aantal korte partijen met verschillende mede- en tegenspelers van alle niveaus. De te spelen partijen zullen op het beeldscherm worden weergegeven. Je wordt ingedeeld vanaf binnenkomst bij de club (meld je wel even aan bij de toernooicommissie). Indien je later bent horen wij dit graag met je aanmelding zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Gezien het maximale deelnemersaantal is vooraf aanmelden vereist om deelname te kunnen garanderen, dit kan per mail bij barryscheeren@live.nl of in het inschrijfformulier dat binnenkort in ons clubhuis zal worden opgehangen. De kosten voor deelname zijn € 3, dit kan bij de kassa op de avond zelf worden voldaan. Voor tennisballen zorgen wij.
Ken je oud-leden van onze vereniging die het leuk zouden vinden om dit toernooi mee te tennissen, nodig ze uit en meld ze aan! Ook deze vrienden van de Merwede zijn deze avond van harte welkom.

EN VERDER…

Last but not least kunnen de lidmaatschapspasjes deze avond weer worden opgehaald en worden de competitiespullen uitgereikt aan de competitieteams. Daarnaast zijn de dames van de dienstenplanning en ledenadministratie aanwezig om jullie te helpen met vragen omtrent de diensten binnen onze vereniging. Lukt het niet om je in te schrijven voor een dienst? Zij helpen je op deze avond graag persoonlijk.

Wij hopen onze vrienden (bestaand, nieuw en oud) allen te treffen op deze gezellige avond, laat dit de toon zetten voor de rest van het tennisseizoen 2019/2020.

Graag tot ziens vrijdagavond 29 maart vanaf 19:00 uur!

Bestuur en commissies LTC de Merwede