Versoepelingen vanaf 1 juli

Zoals jullie deze week hebben begrepen vindt vanaf 1 juli versoepeling van diverse maatregelen plaats. Concreet heeft dit op onze vereniging de volgende gevolgen:

Algemeen

• Tijdens het tennissen is de 1,5 meter komen te vervallen. Houd wel afstand van elkaar tijdens het wisselen van baanhelft (niet naast elkaar op het bankje zitten)
  • Rondom het tennissen geldt voor leden ouder dan 18 jaar dat te allen tijde 1,5 meter afstand van elkaar gehouden moet worden, met uitzondering van personen uit hetzelfde huishouden
  • Bij jeugdactiviteiten zijn geen toezichthouders meer vereist. Dit betekent dat jeugdleden ook weer banen kunnen reserveren wanneer geen tennisleraren aanwezig zijn.
  • Toeschouwers zijn weer welkom op het park
  • De speeltuin is weer toegankelijk voor onze jongste bezoekers
  • De kantine en het terras worden weer geopend. Hierbij hebben we een aantal maatregelen genomen om de 1,5 meter afstand te kunnen waarborgen
  • De kleedkamers zijn weer geopend

Regels opening kantine en reserveren bardiensten

• Er is een bardienst vereist om de kantine te kunnen openen. Schrijf je hiervoor in via de KNLTB Club App of via deze link. Diensten die waren ingepland voor de coronasituatie zijn verwijderd uit KNLTB.Club.
  • De kantine mag alleen worden geopend indien een bardienst aanwezig is. Het is niet toegestaan om zonder aanwezigheid van een bardienst de kantine te openen.
  • Zowel de kantine als het terras zijn ingericht op basis van 1,5 meter afstand. Ga dus niet schuiven met stoelen en tafels.
  • Voor de bardienst is een instructie aanwezig met wat hygiënemaatregelen. Het belangrijkste is dat na afloop van de dienst de tafels schoongemaakt worden.
  • We hebben op meerdere plekken desinfectiemiddel en papieren doekjes geplaatst. Maak hier gebruik van!
  • De kantine zal in eerste instantie worden geopend bij activiteiten (zomercompetitie, labelactiviteiten en jeugdactiviteiten). Vervolgens zullen we ook kijken naar de mogelijkheid om op drukkere avonden de kantine te openen.

Wij willen jullie vragen bovengenoemde richtlijnen te volgen en elkaar hierbij te helpen. Zo kunnen we het verblijf op de vereniging weer nog wat aangenamer maken dan in de afgelopen periode. Mochten er vragen zijn naar aanleiding van deze versoepelingen, neem dan contact op met Corné Tromp (voorzitter@ltcdemerwede.nl) of Merel van Krieken secretaris@ltcdemerwede.nl

Met sportieve groet,