Van het bestuur September 2019

Na enkele wat rustigere weken is er weer volop activiteit op ons tennispark. Op 6 en 7 september was het Clubweekend met een gezellige pubquiz op de vrijdagavond en een clinic, Inner Stance warming up en dubbelwedstrijden op zaterdag. Afgelopen donderdag werd alweer voor de derde keer het bedrijventoernooi georganiseerd. Een geslaagde avond met tennis en een hapje en een drankje. We kijken alweer uit naar de volgende editie!

Het bedrijventoernooi is een mooi voorbeeld van de wijze waarop vele bedrijven onze vereniging financieel ondersteunen. Ken of heb je een bedrijf die ook interesse heeft in de sponsormogelijkheden, mail dan naar sponsorcommissie@ltcdemerwede.nl. De komende periode kun je ook als individueel lid de club steunen door op ons te stemmen via Rabo Club Support. Meer info vind je elders in deze nieuwsbrief!

Met liefst 13 teams zijn we van start gegaan in de herfstcompetitie. Zoals bijna traditioneel gebeurde dit met prachtige weersomstandigheden. Wij wensen alle teams veel succes en tennisplezier toe! Voor alle leden: noteer alvast het Oktoberfest op zaterdag 26 oktober in je agenda. We sluiten de competitie dan feestelijk af en zullen de kampioenen op gepaste wijze huldigen.

Het laatste deel van de zomer challenge is ook aangebroken. In totaal hebben ruim 40 personen middels de zomer challenge of het proeflidmaatschap kennis gemaakt met onze vereniging. Op 12 oktober zal er voor deze groep een ontbijttoernooi zijn als einde van de zomer challenge en hopelijk als begin van een permanent lidmaatschap!

Vanuit het bestuurlijk front hebben we ook nieuws te melden. Vanaf november hebben we weer formeel een compleet bestuur. Aan het begin van het jaar hadden we twee vacatures. Eerder maakten we bekend dat Laura van Houwelingen de rol van penningmeester op zich heeft genomen. We zullen als bestuur Corné Tromp voordragen als voorzitter. Ook hij heeft vanaf het begin van dit seizoen deze rol feitelijk al ingevuld.

Dit maakt meteen een brug naar de Algemene Ledenvergadering, waar we terugblikken op het vorige en vooruitkijken naar het nieuwe seizoen. Deze vergadering zal dit jaar plaatsvinden op woensdag 13 november. Wij nodigen alle leden uit om hierbij aanwezig te zijn!

Als laatste rest ons te melden dat je je weer kunt inschrijven voor de wintercompetitie, dé manier om sportief en gezellig de wintermaanden door te komen!

Veel tennisplezier!

Het Bestuur