Van het bestuur oktober-november

De afgelopen weken wordt in echte herfstomstandigheden de najaarscompetitie gespeeld. Diverse teams strijden nog om de bovenste plaatsen. Op 26 oktober zullen we de kampioenen huldigen tijdens de afsluiting van de herfstcompetitie, maar ook voor de andere competitiespelers en leden van onze vereniging staat een heus Oktoberfest op het programma. Een gezellige avond die je niet mag missen!

De herfstige omstandigheden bewijzen ook dat er ook een einde is gekomen aan de Zomer Challenge. Op 12 oktober hebben we met een ontbijttoernooi deze periode afgesloten. Negen deelnemers zijn zo enthousiast dat zij lid zijn geworden van onze vereniging. Een mooi resultaat van de inspanningen van diverse vrijwilligers!

Ook in de winter tennissen we natuurlijk gewoon door. Zo zal vanaf november de wintercompetitie weer gespeeld worden. Op zondagmiddagen zullen er onderling (ingedeeld op speelsterkte) wedstrijden gespeeld worden, waarbij ook dit jaar voor een hapje eten na de wedstrijd wordt verzorgd. Reden genoeg om weer in te schrijven dus!

Rest ons voor dit moment om nogmaals de Algemene Ledenvergadering onder de aandacht te brengen. Op woensdag 13 november om 20.00 uur zullen we terugkijken naar het afgelopen seizoen en vooruitblikken op de komende jaargang. Een goed moment om je te laten informeren en mee te praten over het wel en wee van de vereniging!

Het Bestuur