Van het bestuur – oktober 2021

We hebben het eerste echte herfstweekend achter de rug. Dat betekent ook dat de najaarscompetitie inmiddels in volle gang is. Deze begon in elk geval met twee mooie weekenden en inmiddels zijn we alweer bijna op de helft. We spelen met veel teams mee en zoals het er nu uitziet, kunnen we gelukkig weer een volledige competitie spelen. Iets wat sinds 2019 al niet gelukt is.

Behalve competitie is het voor de jeugd ook mogelijk om zaterdag 10 oktober weer te komen tennissen. Meld je vooral aan! Voor de senioren lopen de labelavonden als vanouds door, zodat we ook doordeweeks goed aan het tennissen kunnen blijven. Blijf ook daar vooral aan meedoen!

Als bestuur zijn we momenteel druk bezig om een nieuw bestuur te vormen waarmee we vanaf november aan de slag gaan. Er liggen mooie uitdagingen op het gebied van accommodatie en ledenwerving- en behoud, maar we zijn ook van plan om volgend jaar ons 50-jarig jubileum alsnog te gaan vieren. Denk je zelf op deze of andere vlakken vrijwillig iets bij te kunnen dragen, laat het ons dan vooral weten!

Succes in de najaarscompetitie en bij de andere tennisactiviteiten!

Met sportieve groet,