van het bestuur – Oktober 2020

Na een zomer van wat meer vrijheden en ontspanning, waarbij veel gebruik gemaakt is van onze tennisbanen, worden de teugels weer aangehaald door de overheid. De kantine is gesloten en is er geen publiek meer welkom bij competitiewedstrijden en trainingen. Dit is begrijpelijk, maar bijzonder jammer. Hopelijk kunnen we een steentje bijdragen aan een snelle versoepeling door als vereniging op correcte wijze de oplegde maatregelen te volgen.

De afgelopen periode hebben diverse mensen veel energie gestoken in het inrichten van de kantine conform de geldende regelgeving, om zo tijdens de competitie toch een drankje te kunnen doen, ondanks de beperkingen die er op dat moment al waren. Ook zijn mensen bijgesprongen om nog tijdig bardiensten te regelen voor de diverse competitiedagen.

Het is zuur voor hen dat deze inspanningen voor een deel onnodig blijken te zijn, maar wij willen hen als bestuur hier wel nadrukkelijk voor bedanken. Wij waarderen dat deze en andere vrijwilligers, ondanks deze teleurstellingen, zich steeds opnieuw met een positieve instelling voor de vereniging inzetten en hopen dat dit andere leden inspireert tot het invullen van openstaande diensten of het creatief bijdragen aan diverse activiteiten.

Nu de jaargang 2019/2020 is afgelopen, komt ook het moment van terugblikken op dit seizoen er aan. Dit gebeurt altijd op de Algemene Ledenvergadering. Het zal duidelijk zijn dat deze niet op de gebruikelijke wijze door kan gaan. Tegelijkertijd willen wij jullie wel goed informeren over de financiële gevolgen van de coronasituatie en de plannen voor het komende jaar. We oriënteren ons op dit moment op de wijze waarop we de ledenvergadering plaats zullen laten vinden en zullen jullie daar binnenkort over informeren.

Wij gaan er vanuit dat jullie ondanks de beperkingen trouw blijven tennissen en wensen jullie daar veel plezier bij. Blijf gezond!

Met sportieve groet,