Van het bestuur November 2019

We komen in de laatste fase van dit tennisjaar terecht. De omstandigheden beginnen langzaam wat meer winters te worden, wat een duidelijke hint is dat de wintercompetitie er weer aankomt! Komende zondag gaan we weer van start en wat we erg leuk vinden is dat er zelfs nog wat meer koppels meedoen dan het vorige jaar! Alle deelnemers weer veel plezier gewenst!

Afgelopen zondag werd in prachtig weer het JoJo-toernooi gespeeld. Een mooi aantal koppels (weer wat meer dan vorig jaar!) van ouders met kinderen speelden wedstrijdjes tegen elkaar met tussendoor een kopje soep en een broodje knakworst. Complimenten aan de jeugdcommissie voor de prima organisatie!

De meeste andere activiteiten zijn inmiddels wel achter de rug. Op de goed bezochte Algemene Ledenvergadering van afgelopen woensdag hebben we terug kunnen blikken op een actief tennisjaar. Voor het eerst is er een open dag en een zomer challenge georganiseerd, in de media (krant en online) zijn we nadrukkelijk actief geweest en bij bestaande evenementen wisten we meer deelnemers te werven.

Daarbij zien we dat op allerlei terreinen veel inzet en betrokkenheid is van vrijwilligers, die bovendien niet weglopen voor nieuwe initiatieven of zaken die onverwacht snel moeten worden geregeld. Dat waarderen we zeer en alleen dit maakt het mogelijk om met elkaar op een plezierige manier te kunnen tennissen en diverse activiteiten te organiseren!

Tijdens de ledenvergadering hebben we ook twee kampioensteams gehuldigd, de vrijdag heren 1 en de vrijdag dames 1. Dit feest was goed en wel gevierd, toen de volgende dag bleek dat ook de vrijdag mix 1 kampioen geworden was door een gunstig resultaat bij de concurrentie. Alle kampioenen nogmaals gefeliciteerd! Voor de andere teams: complimenten voor de inzet in de competitie en grijp vooral je kans weer in de voorjaarscompetitie!