Van het bestuur – maart 2022

Beste leden,

Over drie weken is het alweer zover en starten wij het tennisseizoen 2022/2023 weer zoals vertrouwd met het openingstoernooi op vrijdagavond 25 maart. Wij kijken er erg naar uit om samen met jullie het seizoen af te trappen en dit belooft het begin van een goed gevuld tennisseizoen. Momenteel worden de laatste details uitgewerkt voor de plannen voor komend jaar en binnenkort verwachten wij de activiteitenkalender van dit seizoen dan ook met jullie te delen. Om deze activiteiten zo goed mogelijk te kunnen laten plaatsvinden doen wij ook een beroep op jullie en vragen wij alle leden om een steentje bij te dragen. Jullie hebben eerder deze week een mail ontvangen waarin is aangegeven dat het dienstenschema online is gezet. We rekenen op jullie hulp zodat we als club er een geweldig seizoen van kunnen maken.

Los van de voorbereidingen voor de activiteiten komend jaar zijn er ook diverse leden verder aan de slag gegaan met de uitwerkingen van de plannen voor renovatie van onze tennisbanen en verduurzaming van onze vereniging. Het illustere trio Dudley, Eunice en Franklin gooide de afgelopen dagen hierbij ook nog wat roet in het eten. De stormen hebben helaas de nodige schade veroorzaakt aan ons hekwerk en de winddoeken. Goed om te zien dat ondertussen alweer het nodige herstelwerk is gedaan en nog verder wordt gepland. Complimenten hiervoor!

Graag sluiten wij af met een herinnering voor onze Algemene Leden Vergadering op donderdagavond 10 maart om 20.00 uur. Wij zullen dan een terugblik geven op de achter ons liggende periode maar daarnaast blikken we ook vooral vooruit naar de komende tijd. Uiteraard is er ook ruimte voor vragen van jullie kant waar wij zo goed mogelijk antwoord op zullen geven.

Met sportieve groet,
Het Bestuur