Van het bestuur maart 2020

We hebben wat stormachtige weken achter de rug en dat is ook op de tennisbaan niet onopgemerkt gebleven. De wintercompetitie heeft een aantal weken moeten overslaan en ook de trainingsomstandigheden waren niet optimaal. Voor de komende periode hopen we op mooi lenteweer, want het seizoen gaat weer losbarsten!

In de afgelopen nieuwsbrief noemden we reeds diverse plannen die in ontwikkeling waren ten aanzien van het jeugdtennis. Inmiddels is op 20 maart een informatieavond voor ouders gepland, waarin de jeugdcommissie meer vertelt over de agenda voor het komende jaar, wat jeugdspelers en hun ouders van onze vereniging mogen verwachten en wat wij van hen verwachten. Verder zullen op vrijdag 27 maart en vrijdag 3 april klassen van de Rehoboth school naar ons park komen om onder begeleiding van Bas-Ta te tennissen tijdens hun gymles.

Ook de commissie ledenwerving en -behoud werkt aan nieuwe initiatieven. Deze commissie is afgelopen seizoen in het leven geroepen en heeft toen reeds enkele succesvolle acties opgestart. Elders in deze nieuwsbrief is meer informatie over de nieuwe acties te vinden. Doe en denk mee om deze initiatieven tot een succes te maken!

De activiteiten vinden ook dit jaar weer plaats op een prima verzorgd park. De senioren hebben de afgelopen maanden druk doorgewerkt aan het onderhoud van de banen en het park. Daarnaast vinden de eerste klusochtenden weer plaats, waarbij diverse projecten opgepakt worden, zoals de volledige vernieuwing van de speeltuin. Goed om te zien dat hiervoor weer veel leden de handen uit de mouwen steken!

De officiële aftrap van het nieuwe seizoen vindt plaats op vrijdagavond 27 maart met het openingstoernooi. Hét moment om na een lange winter weer iedereen te zien, een balletje te slaan en een gezellige avond met elkaar te hebben. Wij hopen jullie dan of bij één van de andere activiteiten weer te zien!

Bestuur LTC de Merwede