Van het bestuur juni 2021

Na een periode van beperkingen pakken we als vereniging de draad weer op! Natuurlijk zijn we nog bezig met coronamaatregelen, maar veel belangrijker, we kunnen weer diverse activiteiten oppakken. Dit is natuurlijk ontzettend fijn en we merken dat we er met elkaar erg veel zin in hebben!

Het enthousiasme was al te merken bij onze jongste leden die op 29 mei een geslaagde tennisochtend beleefden, georganiseerd door enkele ouders in samenwerking met de tennisschool. Erg leuk dat ook wat oudere jeugdleden hier bij hielpen! Verder hebben we afgelopen vrijdag een grote groep leerlingen van de Rehoboth op bezoek gehad voor een tennisochtend. Volgende week komen ze hier nog een keer voor langs. Wij hopen dat ze de smaak te pakken krijgen en vaker bij ons op bezoek komen! Ook mag er binnenkort weer jeugdcompetitie gespeeld worden, zodat er weer volop activiteit is voor onze jongste leden.

Ook voor volwassen leden staat er genoeg op het programma. Allereerst mag er weer gelabeld worden, waar gretig gebruik van wordt gemaakt. Daarnaast is afgelopen week de nieuwe laddercompetitie gestart. Een nieuw initiatief, maar met gelijk al veel deelnemers! Een mooie manier om wedstrijden te kunnen spelen en met verschillende leden te tennissen. Je kunt je hier continu voor inschrijven, dus meld je vooral aan, wanneer je dit nog niet gedaan hebt!

Goed nieuws is ook dat het open toernooi doorgang kan vinden. Vorig jaar viel het toernooi net een week te vroeg en moesten we overslaan, dit jaar zijn we precies het eerste toernooi dat doorgaat. Doe vooral mee en laten we er met elkaar een mooi evenement van maken!

Omdat we altijd blij zijn met nieuwe gezichten op het park, zetten we ook dit jaar de zomer challenge weer op. Deelnemers zijn drie maanden lid van onze vereniging en kunnen gebruik maken van de optie om drie tennistrainingen te volgen. Een leuke manier om kennis te maken met LTC de Merwede en de tennissport. Raad vrienden en bekenden vooral aan om hier aan mee te doen!

Zoals jullie zien: we zijn erg enthousiast om weer activiteiten te organiseren. Dit doen we graag samen met zoveel mogelijk andere leden. Komende tijd zal gevraagd worden om bardiensten in te vullen, maar ook om mee te helpen met organisatie van activiteiten. Wij hopen dat iedereen daar een bijdrage aan wil leveren!

Tot slot: we zullen ook de komende tijd nog met beperkingen te maken hebben en daar zullen we ook op zorgvuldige wijze mee om blijven gaan. Maar we zijn blij dat we weer vanouds activiteit en gezelligheid op de club kunnen gaan beleven!