van het bestuur Februari 2020

Alhoewel we niet echt van winter mogen spreken, komen we toch zo’n beetje uit een winterstop. Echt stil ligt het op de vereniging natuurlijk nooit: de wintercompetitie draait op volle toeren en vele leden staan op de baan voor hun tennistraining of om vrij te spelen.

Buiten de baan zijn bestuur, commissies en andere vrijwilligers druk bezig het nieuwe seizoen voor te bereiden. Dit varieert van het klaarstomen van het park tot het bedenken van nieuwe sportieve activiteiten en wervingsactiviteiten voor nieuwe leden. De komende weken zal hierover meer bekend gemaakt worden. De toernooi- en activiteitencommissie geven in deze nieuwsbrief alvast een voorproefje!

De jeugdcommissie is momenteel aan de slag om de samenwerking met tennisschool Bas-Ta te intensiveren om zo een breder aanbod van activiteiten te kunnen bieden aan onze jonge leden. Verder worden gesprekken gevoerd met basisscholen en middelbare scholen om leerlingen in plaats van gymles een tennisles bij ons op het park te geven. De ervaring leert dat dit een goede manier is om kinderen enthousiast te krijgen voor onze sport!

Onmisbaar voor de organisatie van alle activiteiten is dat iedereen een steentje bijdraagt middels een vrijwillige dienst. Schrijf je dan ook weer snel in via de link in de mail die je hiervoor hebt ontvangen! Mocht je een bar- of klusdienst niet leuk vinden: in de mail zijn tal van leuke taken genoemd waarmee je de vereniging kunt helpen!

We hebben weer zin in het nieuwe tennisjaar en zien jullie graag op en om de tennisbaan!

Bestuur LTC de Merwede