Van het bestuur augustus 2022

Na een spetterende viering van ons 50-jarig jubileum zijn we als bestuur nog steeds aan het nagenieten. Door alle onzekerheid omtrent corona kon pas kort van tevoren groen licht gegeven worden voor de viering die een jaar eerder niet door had kunnen gaan. Begin dit jaar besloten we écht ervoor te gaan en werd een jubileumcommissie geformeerd. In de beperkte voorbereidingstijd die zij hadden zijn ze gaan brainstormen en uit de vele ideeën zijn er een aantal gekozen en verder uitgewerkt. Dit heeft geleid tot een geweldige dag voor jong en oud met een programma waar voor iedereen wat tussen zat.

De leden die 40 jaar of langer lid zijn van onze vereniging werden in het zonnetje gezet en van de 17 leden die dit betrof waren er maar liefst 11 aanwezig! Het langste lid is Arie Peele (49 jaar lid), die zijn hand er niet voor om draaide om tijdens het middagdeel een bardienst te draaien en s’avonds ook nog een nummer voor zijn rekening nam met de karaoke. De jubilarissen die niet aanwezig konden zijn tijdens het jubileum worden uitgenodigd tijdens de ALV die in november zal worden gehouden. Zij zullen dan nog in het zonnetje worden gezet.

Afgelopen dinsdag hebben we tijdens een speciale bestuursvergadering gesproken met Gijs Peelen die voor onze regio de accountmanager is. Doordat hij deze rol heeft voor meer dan 200 verenigingen in de regio konden we prettig met hem sparren over allerlei onderwerpen en hebben we veel nieuwe inzichten opgedaan waar we als bestuur de komende tijd verder mee aan de slag zullen gaan. Gijs was er echter niet alleen om met ons te vergaderen. Ook hebben we van hem, namens de KNLTB, een glazen schild ter ere van ons jubileum ontvangen. Dit schild is direct de volgende dag opgehangen en hangt nu buiten aan de muur in de serre van onze vereniging.

Er is inmiddels veel beeldmateriaal verzameld van ons jubileumfeest waaronder vele foto’s van onze huisfotografe Martell Brandwijk. De foto’s van Martell en de groepsfoto’s vanuit de lucht zijn op te vragen via de volgende link: https://forms.office.com/r/hXm2SeEK2b

Ook is er een prachtige promofilm gemaakt van het dagprogramma van ons jubileum en deze is te bekijken via de volgende link: https://youtu.be/JTFOgiTyX8Q

Tot slot zien wij dat er een toename is van leden die meedoen aan open toernooien, wat ons betreft een mooie ontwikkeling! We wensen de leden die nog bezig zijn of nog gaan beginnen aan de laatste open toernooien van dit zomerseizoen nog veel plezier en succes! En dat zelfde geldt uiteraard voor alle competitieteams die vanaf dinsdag 13 september weer gaan starten met de najaarscompetitie!