Van het bestuur – april 2021

De eerste zonnige dagen van het jaar zijn inmiddels geweest en normaal gesproken kijken we dan ook altijd vol enthousiasme uit naar het nieuwe seizoen. Het mag duidelijk zijn dat ook dit seizoen alles wat anders is dan we het zouden willen.

2021 zou voor onze vereniging sowieso een bijzonder jaar worden: dit jaar bestaan we 50 jaar en dat hadden we uiteraard op gepaste wijze willen vieren. Dit loopt helaas anders, waardoor we dit tot een later moment zullen uitstellen. Ook de voorjaarscompetitie is vooralsnog uitgesteld, maar dan tot juni. De teams die niet in de gelegenheid zijn om dan te spelen, kunnen zich tot 10 april afmelden bij Merel of Barry.

Achter de schermen zitten we echter zeker niet stil! In deze nieuwsbrief vertelt de jeugdcommissie meer over de activiteiten die zij binnenkort zullen organiseren. Verder vertelt de toernooicommissie over de activiteiten die we willen organiseren op het moment dat daar weer mogelijkheden voor ontstaan. Verder wordt veel werk verricht om de banen, het park en het clubhuis op orde te houden. Het resultaat is hiervan duidelijk zichtbaar! Ook de projectgroep ledenwerving- en behoud zet volgende stappen om leden te werven én te behouden voor onze club. Zo hopen we er zodra het mogelijk is een seizoen vol activiteit, sportiviteit en gezelligheid van te maken!

Blijf gezond en tot ziens op de tennisbaan!

Bestuur LTC de Merwede