Van het bestuur

Na een roerige periode met eerst beperkingen en daarna stapsgewijze versoepelingen zijn we in een wat rustiger vaarwater terecht gekomen. We kunnen weer zonder grote beperkingen tennissen en ook rondom de baan is het, met inachtneming van de 1,5 meter afstand, weer goed mogelijk om op de club te verblijven. Natuurlijk is de vertrouwde situatie nog niet bereikt, maar we zijn blij met wat er weer mogelijk is.

We zien dat iedereen het weer fijn vindt om te gaan tennissen. Er wordt veel vrijgespeeld en het labelen wordt zowel overdag als ’s avonds goed bezocht. Ook de zomercompetitie is inmiddels van start gegaan, zodat de eerste wedstrijden weer gespeeld worden. Onze jeugd laat zich van zijn beste kant zien door fanatiek mee te doen aan de tennisochtenden die door de jeugdcommissie in samenwerking met Bas-Ta worden georganiseerd. Leuk om te zien en complimenten voor de organisatie van deze ochtenden!

Ook de zomer challenge slaat weer goed aan! We zien veel nieuwe gezichten op ons park, die al dan niet in combinatie met kennismakingslessen een balletje komen slaan. Voor hen zullen de komende periode ook nieuwe ledenochtenden worden georganiseerd op zaterdag, zodat ze extra gelegenheid krijgen om te tennissen, maar ook andere leden te leren kennen. Deelnemers aan de zomer challenge zijn onder andere op onze club terecht gekomen via acties als schooltennis voor leerlingen van de Rehoboth, ‘Balletje Slaan’ van de KNLTB en ‘Tennis voor je club’ voor de lokale sportverenigingen. Goede reden om dit soort activiteiten op te blijven zetten dus!

Zoals bekend is inmiddels ook de kantine weer open. Dit is vooralsnog echter alleen bij de aanwezigheid van een bardienst. We willen iedereen dan ook nadrukkelijk oproepen om zijn/haar bardiensten in te vullen, zodat activiteiten net wat leuker zijn en omdat we de baromzet ook goed kunnen gebruiken in deze financieel moeilijke periode.

Ook in de komende periode houden we de landelijke ontwikkelingen in de gaten. Daarbij zullen er zo nu en dan wat aanpassingen plaats kunnen vinden in de richtlijnen die op dit moment op de club gelden. Mochten jullie hier vragen over hebben, dan horen wij dat graag!

Een goede tenniszomer gewenst!