Openingstoernooi 25 maart 2022

Vrijdagavond 25 maart is het eindelijk weer zover, het openingstoernooi zal dan worden georganiseerd waarmee wij traditiegetrouw het nieuwe tennisseizoen openen. Voor onze vertrouwde leden een mooi moment om elkaar weer te treffen op een ouderwets gezellig tennisavondje. Maar ook voor onze nieuwere leden een uitgelezen kans om nader kennis te maken met onze vereniging en andere leden. Er lopen ook voldoende vrijwilligers rond die jullie kunnen helpen met eventuele vragen.

Voor het openingstoernooi schrijf je je individueel in. Op de avond zelf wordt je ingedeeld in een aantal dubbelpartijen. Hierbij worden alle speelsterktes door elkaar gemixt. Het gaat deze avond er met name om, om met zoveel mogelijk verschillende leden te tennissen en uiteraard willen we er met elkaar een gezellige avond van maken!

Je kunt je inschrijven op het inschrijfformulier in het clubhuis of door een mail te sturen naar toernooien@ltcdemerwede.nl. Het inschrijfgeld kan op de avond zelf bij de kassa worden voldaan en bedraagt € 5. Hiervan zullen wij de ballen en hapjes op de avond bekostigen.

Wij hopen jullie allemaal te zien op deze gezellige avond! Tot dan!