Nieuwe-leden ochtenden

Zoals wij al vele jaren doen wordt ook dit jaar voor onze nieuwe-leden een aantal momenten ingepland om kennis te maken met onze vereniging en de tennissport. Behalve dat er vragen gesteld kunnen worden is er vooral ook veel gelegenheid om te tennissen met andere nieuwe (proef)leden.
Dit zal plaatsvinden op de zaterdagochtend van 10:30 tot 11:30 uur op 11 en 25 juli en 1, 8 en 15 augustus.
De nieuwe leden en proefleden hebben hiervan als het goed is een mail gehad met verdere informatie. Ben jij of ken jij een nieuw lid die hier ook interesse in heeft en nog geen mail heeft ontvangen hierover.
Je kunt dan een bericht sturen naar sportievezaken@ltcdemerwede.nl en wij zullen je van verdere informatie voorzien.