Nieuw! Regiocompetitie

Er zijn verschillende competitievormen bij de jeugd, zoals Tenniskids en juniorencompetitie. Echter vinden deze vaak op zondag plaats en dit is niet altijd haalbaar of lukt het niet om een team samen te stellen. Een aantal clubs uit de regio zijn daarom een regiocompetitie begonnen, waarbij er op zaterdagochtend vrijblijvend wedstrijden worden gespeeld.

Vanuit onze club doet Fier van de Marel nu mee in de regiocompetitie en de eerste wedstrijd zit er alweer op.
Op zaterdag 8 april kon de regiocompetitie echt van start gaan in een nog wat mistig Meerkerk.
11 Jeugdleden van verschillende clubs kwamen bij elkaar om te dubbelen en te enkelen met elkaar.
Het werd een gezellige ochtend. Heb je deze ochtend gemist, maar wil je instromen? Dit kan! Stuur een mailtje naar jeugd@ltcdemerwede.nl en dan voegen we je toe! Op 3 juni zijn wij zelf gastvereniging voor de regiocompetitie.