Laddercompetitie 2022 in KNLTB match app is geopend!

Wil jij (vriendschappelijke) wedstrijden spelen? Geef je dan op voor de interne enkel én/of dubbel ladder! De ladder is namelijk weer terug van weggeweest en start op 14 februari. Je komt in een ‘ladder’ (klassement) met spelers van alle niveaus en de app deelt je in tegen tegenstanders van jouw niveau. Het voordeel van deze flexcompetitie? Je kunt onderling bepalen wanneer je speelt. Een ronde duurt 2 weken en per ronde kun je aangeven of je 0, 1 of 2 wedstrijden wilt spelen. We zullen tot de start van de voorjaarscompetitie de ladder open laten en het is ook mogelijk om tussentijds nog in te stromen.

Hoe geef je je op?
● Download de KNLTB Match app (iOS of Android)
● Ga naar Flexcompetities
● Zoek en geef je op voor de ladder(s):
o LTC de Merwede – Enkel ladder en/of
o LTC de Merwede – Dubbel ladder
● Voor dubbel: beide spelers moeten de app hebben gedownload en een account hebben aangemaakt, 1 speler meldt het team aan.

Voor vragen kun je altijd terecht bij knltb@scalasports.com en/of sportievezaken@ltcdemerwede.nl