L.T.C. De Merwede verdient € 1500 door drie leden met de KIA Clubcommissie!

Wat gaaf is dit!!! Drie leden van onze tennisvereniging L.T.C. de Merwede hebben onlangs een nieuwe KIA aangeschaft bij DE Kia dealer van o.a. de gehele Alblasserwaard: Kia van der Linden in Sliedrecht!

De actie dat bij aanschaf van iedere Kia € 500,- te verdienen was voor L.T.C. de Merwede is natuurlijk geweldig!

Kia van der Linden is een full service autobedrijf waar echte aandacht voor de klant elke dag centraal staat! Hendra van der Linden verteld: Wij zijn enorm trots op onze samenwerking met diverse tennisverenigingen in de omgeving waaronder LTC de Merwede! Persoonlijk ben ik ook een pure liefhebber van de tennisport en als je daarbij met deze leuke actie de verenigingen kunt helpen doe ik dat natuurlijk heel graag!

Wij bedanken Hendra voor deze geweldige service, een topper zowel op als buiten de baan!