Jubilarissen en kampioenen competitie 2022

Tijdens de afgelopen ALV hebben wij diverse jubilarissen mogen huldigen. Jaap Rikkers, Paul v/d Berg en Ron Slootweg zijn inmiddels 40 jaar lid van onze mooie tennisvereniging. En Henry Klop, Gijs Klop, Gert den Dunnen en Nellie Hoekwater zijn 25 jaar lid. Met een mooie bos bloemen, een speldje voor de 25-jarige en een leuke beker voor de 40-jarige heeft het bestuur deze leden in het zonnetje gezet. Estelle Muilwijk en John Breedveld (40 jaar lid) konden bij deze avond helaas niet aanwezig zijn, maar ook jullie enorm bedankt! Nogmaals bedankt voor al die jaren dat jullie lid zijn van onze vereniging en we hopen dat jullie nog vele jaren tennisplezier zullen hebben bij L.T.C. de Merwede!

Ook zijn diverse teams in de herfstcompetitie kampioen geworden! Zij werden gehuldigd met een fles bubbels! Nogmaals gefeliciteerd aan de volgende teams:

• Damesteam: Alie, Daphne, Nellie en Heleen
  • Herenteam: Wouter, Rainier, Jan Willem en Andre