Initiatieven projectgroep ledenwerving- en behoud

Eén van de doelstellingen van onze vereniging is gericht op het werven van nieuwe leden en ledenbehoud. Vanuit de projectgroep ledenwerving- en behoud zijn er dit jaar diverse initatieven gestart en uitgevoerd om vooral nieuwe leden aan onze club te binden. Wij zijn dan ook erg blij met de vele nieuwe gezichten die wij op onze verenging zien. Met meer dan 60 zomerchallenge leden kunnen wij zeggen dat dit lidmaatschap een ongekend succes is. Hiervan hebben diverse deelnemers al aangegeven een vervolg te willen geven aan dit lidmaatschap.

Daarnaast hebben wij in het voorjaar meegedaan met de campagne ‘Balletje slaan’, een initatief van onder andere Robin Haase, om iedereen aan het tennissen te krijgen in een periode waarin dit één van de weinige sporten was die beoefend mocht worden. Naast het feit dat er landelijk veel campagne is gevoerd voor de tennissport zijn er ook enkele mensen met onze vereniging in aanraking gekomen vanuit deze campagne.

Ook zijn Bernard Scheeren en Ron Slootweg iedere zaterdagochtend op de tennis aanwezig voor de nieuwe ledenopvang. Nieuwe leden worden uitgenodigd om met andere nieuwe leden een balletje te slaan en wat meer kennis te maken met de sport. De bezetting op deze ochtenden is altijd goed en de deelnemers zijn enthousiast. Ben je nieuw lid en zou je graag mee willen doen? Kom dan vooral een keer langs op zaterdagochtend 9.30 uur!

Als laatste zullen wij meedoen aan de Albert Heijn Sportactie vanaf 14 september. Winkeliers krijgen bij 10 euro aan boodschappen een zegel. Deze kunnen zij bij ons inruilen voor deelname aan de nieuwe ledenochtend. Hierover zullen jullie snel meer zien!