Hoe werkt tennissen met een introducé?

Behalve met leden en (3-maands)proefleden is het ook mogelijk om te tennissen met een introducé. De kosten om met een introducé te tennissen bedragen € 7,50 per introducé. Dit kan worden overgemaakt naar het bankrekeningnummer van de tennisvereniging onder vermelding van de naam van de introducé waarmee wordt getennist. Wegens de krappe bezetting van de banen als gevolg van de avondklok hebben wij tijdelijk de functie uitgezet om zelf te reserveren met een introducé. Wél is het mogelijk om tijdens de rustigere momenten (op werkdagen overdag en in het weekend) met een introducé te tennissen. Momenteel zijn wij (en met name de KNLTB) bezig met de instellingen hiervoor in de clubapp. Indien jullie hiervan in de tussentijd gebruik willen maken kunnen jullie dit aanvragen via sportievezaken@ltcdemerwede.nl onder vermelding van de naam van de introducé, de gewenste dag en het tijdstip. De reservering is definitief op het moment dat een antwoord is ontvangen waarin ook het gereserveerde baannummer kenbaar zal worden gemaakt. Om zeker te zijn van een gereserveerde baan raden wij aan om tijdig en minimaal één dag van tevoren de reservering met een introducé aan te vragen. Zolang de avondklok geldt is dit alleen mogelijk op de eerder vermelde rustigere momenten.