Geslaagde afsluiting voorjaarscompetitie

De voorjaarscompetitie is weer voorbij gevlogen en zit er voor dit jaar weer op. Afgelopen zaterdag was het weer eens vanouds gezellig en was het clubhuis goed gevuld met 50 leden die genoten van de overheerlijke bbq van chefkok Rico en de frisse salades van Ineke. Dit jaar is het team van Marianna v.d. Vlies, Jolanda Kraaijeveld, Brenda den Haan, Annemarie van ’t Gelauf en Rianne Star kampioen geworden en zij werden zaterdagavond nog even in het zonnetje gezet. Langs deze weg feliciteren wij de dames nog van harte. Veel van de uitspelende teams kwamen ook nog buurten en tot de late uurtjes was het gezellig onder muzikale begeleiding van onze eigen DJ Tomi. Wij bedanken alle vrijwilligers die vooraf, tijdens en achteraf dit alles mogelijk hebben gemaakt en uiteraard ook alle leden die gezellig langs zijn geweest. Dit is een lijn die wij weer verder voort willen zetten en er zullen nog vele gezellige dagen/avonden volgen!