Geslaagd bedrijfsevent LTC de Merwede!

Wat een geweldig event vond er plaats bij LTC de Merwede op vrijdag 5 mei. Het schakelen met Dennis de Rover van Axians was een feestje. Dit event was in combinatie met onze geweldige vrijwilligers en het enthousiasme van tennisleraar Bastiaan een groot succes!

Onderstaand bericht heeft Dennis van het bedrijf Axians ons gestuurd:

Op vrijdag 5 mei hebben wij met een gezellige groep Axians-collega’s een bijzonder leuke en sportieve tennismiddag mogen beleven op het sportpark van Lawn Tennis Club De Merwede in Hardinxveld – Giessendam.

Na ontvangst met een drankje en wat lekkers erbij leek het weer even spelbreker te zijn, maar na een kleine vertraging is het helemaal goed gekomen en hebben we onder ideale omstandigheden mogen genieten van het bezoek aan de club.
Een grote groep enthousiaste “beginners” heeft onder leiding van tennisleraar Bastiaan een tennis clinic gevolgd. De energie en het enthousiasme spatte er vanaf tijdens de clinic, schitterend om te zien hoe snel de “leerlingen” de basis vaardigheden van het tennissen onder de knie kregen. 😉

In de tussentijd zijn de “ervaren” tennissers, onder begeleiding van de club, met onderlinge partijtjes en in wisselende samenstellingen aan de slag gegaan. Ook hier was het enthousiasme en het fanatisme groot en heeft iedereen zich van zijn beste, sportieve, kant laten zien!
Na het sportieve gedeelte was er uitgebreid gelegenheid om na te praten onder het genot van een drankje en hebben we afgesloten met een heerlijke maaltijd in de kantine.

Het was super en tot in de puntjes geregeld door de club, inclusief foto’s om nog eens na te genieten. Ik wil de club L.T.C. De Merwede, tennisleraar Bastiaan en alle vrijwilligers dan ook heel hartelijk bedanken voor dit fantastische uitje, en spreek namens alle Axians-collega’s als ik zeg dat dit voor herhaling vatbaar is!

Ook interesse in een event voor jou bedrijf bij LTC de Merwede, mail naar algemenezaken@ltcdemerwede.nl en ik neem z.s.m. contact met je op! 😊

Met sportieve groet,

Martijn Tanghe