Evenementen voor de jeugd!

Dit jaar willen we weer diverse evenementen gaan organiseren voor onze jeugdleden. Anders dan voorgaande jaren willen we hierbij tevens andere jeugdleden uitnodigen van omliggende verenigingen in de regio. Tevens willen we een oproep doen aan kids in de omgeving om sportief een middag met ons mee te doen! Dus heb je een vriendje of vriendinnetje welke het leuk lijkt om tennis te proberen, neem hem of haar dan vooral mee richting ons tennispark!

Hieronder onze events voor de jeugd!

29 & 30 juni 2019 – Open Jeugd toernooi

In het weekend van 29 & 30 juni vindt ons altijd gezellige open jeugdtoernooi weer plaats voor kinderen in de klasse tot en met 12 jaar, tot en met 14 jaar en tot en met 17 jaar.

Voor de jongere kinderen (categorie Rood en Oranje) organiseren we een Event volgens de richtlijnen van Tenniskids.

Natuurlijk hopen we dat al onze jeugdleden meedoen. Ken je kinderen van andere verenigingen, nodig die dan ook uit zodat we voor alle onderdelen poultjes kunnen maken en je lekker veel kan spelen!

7 september 2019 – Jeugdevent in samenwerking met Bas-Ta

Op zaterdag 7 september willen wij in samenwerking met de tennisschool Bas-Ta een jeugdevent organiseren met onze eigen jeugdleden en jeugdleden van overige verenigen. Het Event zal plaatsvinden vanaf 14:00 uur en eindigen omstreeks 17:00 uur. In deze tijd willen we dat de jeugdigen zoveel mogelijk wedstrijden in enkel- en dubbelvorm tegen elkaar kunnen spelen op eigen niveau. Het leuke aan dit evenement is dat we hiervoor meerdere verenigingen willen uitnodigen in samenwerking met Bas-Ta. Wil jij je meten tegenover een leeftijdgenoot van een andere vereniging houdt dan 7 september in jouw agenda vrij!

17 november 2019 – JoJo-toernooi

Op 17 november 2019 organiseren wij het welbekende JoJo toernooi. Tijdens dit toernooi worden er in dubbelvorm wedstrijdjes gespeeld in koppels van twee.

Ieder koppel bestaat uit:

• één junior (zoon, dochter, neefje, nichtje, vriend (in), etc) en

• één senior (vader, moeder, broer, zus, opa, oma of een andere bekende/familielid)

• heb je geen partner? Laat het ons weten, dan proberen wij iemand voor je te regelen

Een familielid, vriendje of vriendinnetje die niet lid is van onze vereniging? Geen probleem! Dit jaar nodigen we iedereen uit lid of geen lid. Lijkt het je leuk om mee te doen? Houdt dan ook alvast 17 november 2019 vrij in de agenda!

Gedurende het event speel je diverse wedstrijden in poules. Tussen de middag zal er een gezamenlijke lunch voor jullie klaar staan.