Even voorstellen…

Linda Geelen

Hoi ik ben Linda, ik ben al een tijdje lid van LTC de Merwede en speel ook al wat jaren met een meidenteam competitie. Jullie kunnen mij op diverse open toernooien in de regio vinden en ik speel op een vaste avond met mijn team een trainingswedstrijdje. Eerder dit jaar werd ik gevraagd om de social media voor de tennis te verzorgen. Toen ik de plannen te horen kreeg voor de vereniging en om onder andere via social media de naamsbekendheid van onze vereniging te vergroten was ik eigenlijk direct wel enthousiast om dit op te pakken. Leuk om op deze manier mijn steentje bij te dragen. Inmiddels hebben jullie de eerste berichten op Facebook en Instagram kunnen zien. Ik hoop dat jullie ons volgen en de berichtjes liken en delen!

Martell Brandwijk

Hallo allemaal, ik ben Martell en drie jaar geleden via de maak kennis met tennis actie lid geworden van deze gezellige vereniging. Toen ik het bericht van het bestuur in de vorige nieuwsbrief zag twijfelde ik geen moment en meldde ik mij aan om de foto’s voor de tennisvereniging te maken. Met één van de bestuursleden heb ik ideeën uitgewisseld om dit verder vorm te geven en inmiddels heb ik al twee leuke fotorapportages kunnen maken. Hiervan hebben jullie ook al een aantal foto’s op Facebook en Instagram kunnen terugzien. Ik zal onder andere tijdens de activiteiten aanwezig zijn om zoveel mogelijk mooie tennisherinneringen vast te leggen op de gevoelige plaat. Ook is het bijvoorbeeld mogelijk om een teamfoto van jullie competitieteam te laten maken. Ik kom jullie komend seizoen graag tegen met alle leuke activiteiten die op de planning staan.