Van de voorzitter februari 2018

De winter zet ook nu nog steeds niet door. Dan is het weer enkele dagen onder nul en is het mooi droog weer maar een paar dagen later kan het al weer op herfstachtig weer lijken met regen en wind. Toch zie ik gelukkig regelmatig mensen tennissen als de weersomstandigheden het toelaten.

Deze periode van het jaar is er altijd een van plannen maken voor het komende seizoen. Activiteiten worden gepland waarmee de jaaragenda kan worden gevuld en vastgesteld.

Een ding waar ik nu alvast op wil wijzen is de Rabobank clubactie. Met deze actie hebben we vorig jaar een leuk bedrag weten te krijgen van Rabobank die geld ter beschikking stelt uit haar jaarwinst. Dit jaar is er EUR 100.000 beschikbaar om te verdelen over de verenigingen in het werkgebied van de bank. Hoeveel geld er naar onze vereniging vloeit is afhankelijk van het aantal stemmen dat wordt uitgebracht door leden van Rabobank Merwestroom. Ben je lid stem dan op onze vereniging of als je lid kent probeer deze dan over te halen een van zijn stemmen uit te brengen op LTC de Merwede.

Van 27 maart tot 12 april kunnen leden van Rabobank Merwestroom hun stem dan uitbrengen. Op www.clubkascampagne.nl en www.rabobank.nl/merwestroom is nu al meer informatie te vinden, maar wij zullen hieromtrent zeker nog communiceren met jullie.

Tot een volgende keer.