Club van 25/50

Ook dit jaar is het mogelijk om de club te steunen via de club van 25/50. Via deze club van 25/50 proberen we met behulp van de leden jaarlijks een extra investering te doen voor de club. Afgelopen jaar hebben we hier een televisie voor kunnen aanschaffen en in het verleden is bijvoorbeeld al eens terrasmeubilair aangeschaft. Dit jaar willen we de bijdragen van de club van 25/50 besteden aan bestrijding van mosgroei op de banen, waar we het laatste jaar wat frequenter mee te maken hebben. Op deze manier kunnen we met een relatief kleine bijdrage het tennisplezier verder vergroten.

Je kunt € 25,- of € 50,- bijdragen door het onderstaande in te vullen. Op deze pagina vind je ook wat algemene informatie terug over de club van 25/50. Bij eventuele vragen kun je contact opnemen met de sponsorcommissie via sponsorcommissie@ltcdemerwede.nl.

Inschrijfformulier club van 25/50

Bijdrage € 25€ 50