Activiteiten op de vereniging tijdens corona

Op dit moment mogen we nog geen georganiseerde activiteiten houden. Zodra het kan zullen onze interne labelactiviteiten weer worden opgestart. Voor de donderdagavond label betekent dit dat je dan weer via het online formulier kunt inschrijven waarna vervolgens uiterlijk donderdagochtend de indeling voor die avond bekend wordt gemaakt. Het inschrijfformulier zal gedeeld worden in onze informatie whatsappgroep. Stuur een mail naar sportievezaken@ltcdemerwede.nl met je naam en mobiele telefoonnummer indien je hieraan toegevoegd wilt worden. Behalve voor het labelen wordt deze whatsappgroep ook gebruikt om informatie te delen over onze andere activiteiten.

Voor de voorjaarscompetitie van de KNLTB hebben namens onze vereniging 16 (volwassen en jeugd) teams zich ingeschreven. Wegens de ontwikkelingen is de start van de competitie in ieder geval 2 maanden naar achteren verplaatst naar juni. Mocht de competitie niet mogelijk zijn zullen wij de mogelijkheden onderzoeken voor andere tennisactiviteiten die uiteraard ook toegankelijk zal zijn voor leden die zich nog niet voor de competitie hadden ingeschreven.

Ons open toernooi is aangevraagd voor de periode van 3 juli tot en met 11 juli. Als het mogelijk is zullen wij het open toernooi voor 2021 weer gaan organiseren. Zodra dit bekend wordt zal ook de inschrijving hiervoor geopend worden en horen jullie dit uiteraard van ons.

Voor de periode daarna is het afhankelijk van de ontwikkelingen welke activiteiten er verder nog georganiseerd zullen worden. Als hier meer over te melden is laten wij het jullie weten.

Hebben jullie ideeën of vragen over activiteiten dan kunnen jullie dit mailen naar sportievezaken@ltcdemerwede.nl of aangeven bij één van de commissieleden van de jeugd- en of toernooicommissie.