Activiteiten 2021

In dit stuk een aantal berichten over activiteiten op onze vereniging. Heb je hier vragen over, mail dan naar sportievezaken@ltcdemerwede.nl en voor jeugd jeugd@ltcdemerwede.nl.

De eerste wedstrijden van de laddercompetitie in de KNLTB Match App zijn gepland en al gespeeld. In deze ladder speel je in een ronde van twee weken één wedstrijd tegen iemand van jouw niveau. Je kunt altijd een volgende ronde van twee weken tijdelijk terugtrekken en later weer meedoen. Ook is het mogelijk om later in te stromen en ook gezellig mee te doen. Download dus snel de app, maak een account aan en schrijf je in!

Het donderdagavondlabelen is een aantal weken weer van start gegaan en wordt druk bezocht. Wil je ook gezellig meedoen? Meld je dan aan voor de info whatsapp groep zodat ook jij de inschrijflink wekelijks ontvangt.

Op zaterdag 29 mei was er een kennismakingsochtend voor onze jongste jeugdleden. Zij leerden onder begeleiding van trainster Inge en Renate en Peter van onze vereniging de beginselen voor wedstrijdspelen. Het was een gezellige en drukbezochte activiteit! Op zaterdag 12 juli staat de volgende jeugdactiviteit op het programma. Wil je je aanmelden of meer informatie hierover, stuur dan een berichtje naar de jeugdcommissie.

De kans is groot dat wij op onze vereniging het eerste open toernooi van dit jaar weer kunnen gaan organiseren van 3 juli tot en met 11 juli. Je kunt je inschrijven via www.toernooi.nl (zoek op LTC de Merwede). Naast de speelsterktes 3 tot en met 8 hebben wij dit jaar ook speelsterkte 9 als onderdeel toegevoegd waardoor ook voor de startende tennissers een onderdeel beschikbaar is om mee te doen.

Voor de nieuwe leden zullen de nieuwe leden zaterdagochtenden weer worden georganiseerd door Bernard en Ron. Wil je meedoen? Mail dan naar sportievezaken@ltcdemerwede.nl of b.t.g.scheeren@gmail.com.