• Dit evenement is voorbij.

Openingstoernooi 2018 / Pasjesavond

30 maart 2018 van 19:00 - 23:30

€3

Na een lange, koude winter gaan we ons weer opmaken voor het tennisseizoen. Dit doen we traditioneel met het openingstoernooi, waarvan de opzet dit jaar gewijzigd is. Het toernooi heeft dit jaar een vergelijkbare opzet als het labelen en zal alleen op vrijdagavond gespeeld worden. Je schrijft jezelf in en wij delen je vervolgens in voor circa 3 dubbelwedstrijden van ongeveer een half uur met wisselende partners en tegenstanders op deze avond. Om de wedstrijden heen is er natuurlijk tijd voor een hapje en drankje en kun je je KNLTB-tennispas voor het nieuwe seizoen komen ophalen!

Je kunt je inschrijven per mail bij barryscheeren@live.nl of middels het inschrijfvel in de kantine. Het inschrijfgeld bedraagt € 3 p.p.

Datum:
30 maart 2018